Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: schenkopp
Категория: Други
Прочетен: 10187
Постинги: 9
Коментари: 2
Гласове: 9
Постинг
25.08.2007 13:15 - Kaspersky(KIS 7) и ZoneAlarm(7.1)
Автор: schenkopp Категория: Технологии   
Прочетен: 458 Коментари: 0 Гласове:
0



  Използвам Windows Vista и тъй като наскоро се появи ZoneAlarm Security Suit 7.1, реших да я пробвам. Инсталирал съм я на доста клиенти, а и аз самия съм доста доволен от нея. Но след като не намерих работещ крак/сериал трябваше да се издиря друго решение.
  Попаднах на KIS 7(Kaspersky Internet Security 7) и я инсталирах. ZoneAlarm беше изключен през цялото време т.е. не се зареждаше и services също бяха спрени. Рестартирах машината и почнаха да валят грешки при стартирането на пакета - 5 от 8-те защити не успяха да се заредят. Направих втора чиста инсталация и това не даде ефект. Сложих си по старата версия 7.0.0.124 и това не даде резултат. Рових се 20 мин по форумите на Kaspersky безуспешно
  След всичките мъки реших да деинсталирам ZoneAlarm с clean команда. По време на премахването обаче зацикли и мина в готиния режим Not Responding. След сериозно изчакване от 10 мин (самото деинсталиране принципно отнема не повече от 2)... kill-нах процеса. Е, от тук нататък лан картата ми не успя да се закачи за DHCP-то => нямам net. При опит за деисталация гърми, че липсват файлове. Започнах да се ровя и установих, че ZA модифицира текущите драйвери. Тогава преинсталирах и лан картата = нулев ефект. Реших на ново да инсталирам ZA и на ново след това да го премахна. След инсталацията всичко с лан картата беше наред и имах нет. Тогава се насочих в safe mod, деинсталирах ZA... този път всичко мина без проблем. След рестарта на ново инсталирах KIS и нещата заспаха.

В крайна сметка стъпките са:
1. Премахване изцяло на ZoneAlarm от машината, само деактивиране не върши работа
2. Рестарт
3. Инсталиране на KIS
4. Рестарт
5. Настройки

Дано съм бил полезен, на някой който се е зачукал с 2-та пакета като мен :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив